Kjenner du en forskerspire?

By lisemab

I år som i fjor byr vi på fem aktivitetsrike dager for deg som er 10-12 år.

Her blir det spennende besøk i museets egne lokaler, arkeologisk utgraving i ekte middelalderjord, biologiekskursjoner i nærområdet, besøk ved forskningsmiljø ved NTNU, eksperimenter og lek i utstillingene og parken. Sommerklubben foregår altså både utendørs og innendørs . Varighet fra kl. 9:00 – 14:00 hver dag.

DATO: Uke 25: 19. – 23. juni og Uke 26: 26. – 30. juni. Max 20 deltakere per uke. OBS: Legg merke til ulik påmelding og ulik aldersfordeling på de to ukene. Les mer om det nedenfor.
PRIS: Kr 1000,- per person (søskenmoderasjon kr 800) i uke 26. Melder du deg på i uke 25 er det gratis.

LUNSJ: Museet stiller med lunsj og frukt hver dag. Det blir enkel servering av brødskiver med vanlig pålegg, juice, melk og saft. Husk å melde fra om matallergi i påmeldingsskjemaet!

PROGRAM:

Detaljert program kommer senere.

PÅMELDING:

Uke 25
I år er uke 25 innlemmet i Trondheim kommunes sommerskoleopplegg. Alle skolebarn i Trondheim kommune har muligheten til å melde seg på gratis via påmeldingsskjema på Starmus Science Camp sine nettsider. Mer informasjon om dette har blitt sendt ut som melding i appen Meldeboka 15. mai. OBS: Denne uken kan kun elever som går i 5, 6. og 7. klasse melde seg på.

Uke 26
For påmelding uke 26 fyller du inn påmeldingsskjemaet til NTNU Vitenskapsmuseet. Du vil deretter få en bekreftelse per e-post og senere også faktura. Her kan også barn som ikke bor i Trondheim kommune melde seg på. 10-12 år.

Vi gleder oss til å høre fra deg.

Følg med for mer informasjon om program.

For ytterligere informasjon kontakt:

Lise Mariann Alsli
E-post: lise.alsli@ntnu.no