Dette har gruppe 4 gjort i dag 22/6-10!!! (uke 1)

By

Vi begynte å gå fra NTNU Vitenskapsmuseet til St. Olavs Hospital. Og når vi kom fram dit så møtte vi en som het Ivar og han viste oss et ekte meneskehjerte. Og Malin, Inga, Rasmus og Brage syntes det var kult!!!!!  Vi fikk en oppgave om å bygge sammen noen deler, og da skulle vi også sette lapper med navn på delene. Og senere fikk vi se på  to ekte levere. Det var litt heslig. Så var vi på tur tilbake og da stoppet vi på en lekeplass som det var en veldig morsom disse på og da prøvde nesten alle sammen den.

Vi bygde et menneskehode
Et ekte menneskehjerte
Patologen, Ivar, viser fram en menneskelever